Kontakt


SKLEP INTERNETOWY KOMIKSGRA.PL

Przedsiebiorstwo Handlowo Uslugowe VIGOR

43-300 Bielsko-Biala ul.Teodora Sixta 5/402  (4piętro)

EU NIP PL 547-012-01-29

tel 033 819 10 64

mobil: 723664771

konto bankowe:

78 1160 2202 0000 0001 5776 5632 

vigor@vigor.sote.pl

 

Najczęściej zadawane pytania 

W jakim terminie otrzymam zamówiony produkt?

Towar zamówiony na aukcji wysyłamy od 1 do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia w przypadku wysyłki za pobraniem lub od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto w przypadku płatności przelewem. Zastrzegamy sobie czas na dłuższy termin realizacji zamówień których realizacja w terminie 1-3 dni nie jest możliwa z przyczyn niezależnych od nas. W przypadku wysyłki kurierem paczka dochodzi do klienta w ciągu 24 godzin, w przypadku wysyłki pocztą (wszystkie paczki wysyłamy priorytetem) jest to do 48 godzin (aczkolwiek stosunkowo często zdarza się poczcie nie dotrzymać tego terminu).

Wpłaciłem już pieniądze a mimo to w statusie mojego zamówienia widnieje informacja iż pieniądze nie są zaksięgowane a paczka nie wysłana

Przyczyn tego może być kilka:
1. Dziennie mamy mnóstwo klientów i nie sprawdzamy przelewów co 15 minut, pieniądze księgujemy w przeciągu 24-48 godzin
2. Przyczyną może być również to w jaki sposób wpłaciłeś nam pieniądze, jeżeli jest to przelew miedzy tymi samymi bankami pieniążki będą u nas szybko ale jeżeli wpłaty dokonałeś na poczcie musisz sie liczyć z tym iż mogą one iść do nas nawet kilka dni.

Co mam wpisać w polu „tytułem” wpłaty?

W tytule przelewu koniecznie musi pojawić się numer zamówienia na który zostało złożone zamówienie

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT na zamówione produkty należy podać tą informację wraz z danymi do faktury w mailu potwierdzającym.

Chciałbym aby przesyłka została wysłana na inny adres .

W przypadku gdy paczka ma zostać wysłana na inny adres niż ten podany w zamówieniu należy podać tą informację wraz z nowym adresem wysyłki w mailu potwierdzającym zamówienie.

Jakie są koszty przesyłki? Ile zapłacę za wysyłkę kilku przedmiotów ?

Koszty wysyłki dla każdego przedmiotu są takie same i wynoszą

10 zł przy wpłacie na konto

22 zł przy zapłącie za pobraniem .Płatne w momencie dostawy do rąk listonosza

Nadal nie otrzymałem paczki mimo iż w statusie mojego zamówienia od dawna widnieje informacja iż paczka została wysłana

Jeżeli od dnia w którym w statusie wysyłki pojawiła się informacja o wysłaniu minął już spory czas a mimo to nadal paczka do Ciebie nie dotarła warto sprawdzić czy paczka nie leży na poczcie, poczta ma to do siebie że listonosze czasem nawet nie zostawią awizo...Jeżeli będzie potrzeba skontaktuj się z nami a otrzymasz nr nadania paczki na podstawie którego sprawdzenie co dzieje się z paczką jest o wiele łatwiejsze. W przypadku gdy i to nie poskutkuje skontaktuj się z nami, może okazać się że paczka zaginęła wtedy my składamy reklamację na poczcie, niestety możemy zrobić to dopiero po 14 dniach od daty nadania paczki, zaś sama reklamacja rozpatrywana jest na poczcie w terminie od 14 do

  Otrzymałem inny towar niż zamawiałem .

Jeżeli otrzymałeś produkt inny niż zamawiałeś zanim cokolwiek zrobisz skontaktuj się z nami, jesteśmy tylko ludzi i nam również przytrafiają sie pomyłki, skontaktuj się z nami, nie chcemy nikogo oszukać, opisz wszystko dokładnie w mailu, zwrócisz nam towar który nie zamawiałeś a my na własny koszt wyślemy produkt który faktycznie został zakupiony.

 

Gwarancja, reklamacja.

Korzystając z reklamacji towar należy wysłać na nasz adres (znajdziesz go na formularzu zwrotu). Musi być on odesłany w oryginalnym opakowaniu wraz dokumentem zakupu (paragon lub faktura) oraz z wypełnionym „formularzem zwrotu”.

  Reklamowany produkt wysyłasz na własny koszt, nie odbieramy paczek za pobraniem. Jeżeli którykolwiek z wyżej wymienionych warunków nie zostanie spełniony towar nie zostanie przyjęty do reklamacji.

Otrzymany towar nie podoba mi się, nie spełnia moich oczekiwań.

W przypadku rezygnacji ze złożonego zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt mailowy. Zwrot zakupionego towaru jest możliwy w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki (na podstawie Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271) pod warunkiem że produkt nie posiada ŻADNYCH OZNAK UŻYTKOWANIA, W SZCZEGÓLNOŚCI NIE MOGĄ BYĆ NARUSZONE ŻADNE PLOMBY ZABEZPIECZAJĄCE TOWAR, JAK I OPAKOWANIE PRODUCENTA TOWARU, NIE PRZYJMUJEMY UŻYWANEGO SPRZĘTU.
Zgodnie z ustawą możliwości zwrotu nie podlegają rozpakowane produkty, podlegające ochronie praw autorskich takie jak oprogramowanie itp. Nie jest przyjmowany zwrot towaru zakupionego do celów związanych z działalnością gospodarczą.
Zwrot towaru wymaga naszej akceptacji
Towar wraz z oryginałem faktury należy odesłać na adres firmy (podany w formularzu zwrotu). Formularz  musi posiadać informację o tym, że produkt jest odesłany na zasadzie zwrotu oraz podać dokładne dane i numer konta, na które mają zostać przesłane pieniądze. Firma vigor KOMIKSGRA.PL zwraca równowartość zamówionego towaru bez kosztów wysyłki. Zarówno koszty wysyłki do klienta jak i koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient.

 

Przesyłka zagineła co mam zrobić? 

NIc. Napisz maila lub zadzwon . Sklep komiksgra.pl zajmie się zlozeniem reklamacji. Jezeli przesyłka zaginełąna "Na AMen". zwracamy pieniądze lub wysyłamy ponownie towar.

Sklep internetowy komiksgra.pl gwarantuje bezpieczeństwo kupujacym.